Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Платіжні карти
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Google+

Прес-релізи

14.12.2015

Platinum Bank реалізував нову концепцію взаємодії з клієнтами за сприяння Ареон Консалтинг



Platinum Bank за сприяння Ареон Консалтинг успішно завершив запровадження нової, клієнтоорієнтованої концепції роботи з проблемною заборгованістю, яка дає можливість ефективно керувати процесами взаємодії, оптимізувати вихідні комунікації та знизити інформаційне навантаження на клієнта. Оперативно реалізувати нову стратегію вдалося за рахунок використання Oracle Siebel CRM, на базі якої автоматизовано всі процеси роботи з клієнтами в Platinum Bank. Застосування CRM-системи в процесах Collection від самого початку дало можливість враховувати не лише умови, що склалися при роботі з боржником, а й повну історію відносин із ним за попередні періоди.

Важливим моментом стала переорієнтація активності з договорів на клієнта. Традиційно в колекторських системах усі комунікації з боржниками прив′язані до кредитних договорів, а не до конкретних людей. У такому разі навіть незначна затримка з платежем клієнта, що має декілька договорів, може призвести до невиправдано великої кількості контактів із ним. Використання Oracle Siebel CRM дозволило Platinum Bank вирішувати питання щодо всіх чинних договорів клієнта одним звертанням та уникати надлишку активності по відношенню до боржника.

Дмитро Красношлик, член Правління Platinum Bank, поділився першими результатами проекту: «Інноваційність та ефективність є одними із ключових цінностей нашого банку, тому ми завжди стараємося працювати над підвищенням якості послуг. Так, накопичені дані дозволили нам краще сегментувати клієнтів та визначити оптимальний набір дій для кожної з груп. Скорочення кількості комунікацій зберегло лояльність наших клієнтів, що переживають тимчасові труднощі».

«У кожному нашому проекті ми стараємося сформувати у клієнта центр компетенції за Siebel CRM, який зможе самостійно підтримувати і розвивати CRM-систему. Як правило, це дозволяє не лише скоротити витрати замовників, а й підвищити значення Oracle Siebel CRM для бізнесу. Проект у Platinum Bank черговий раз підтвердив ефективність такого підходу. Команда банку в установлені терміни виконала велику та цікаву роботу на дуже високому рівні, яку зможе гідно оцінити як керівництво банку, так і його клієнти», – зазначає Павло Щуренко, директор з консалтингу Ареон Консалтинг.



 

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку