Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Платіжні карти
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Google+

Прес-релізи

22.01.2015

«SMART IVR» від Platinum Bank – індивідуальний підхід без з′єднання з оператором



Понад 40% запитань клієнтів Platinum Bank, адресованих Контакт-центру, можна вирішити за допомогою системи «SMART IVR» без з′єднання з оператором. Запровадивши систему «SMART IVR», Platinum Bank забезпечмв більш індивідуальний підхід до клієнтів та реальну економію їхнього особистого часу.

Система IVR – це добре відома всім система запитань-відповідей, коли Ви телефонуєте до контакт-центру банку та прослуховуєте варіанти бажаних операцій. Часом в очікуванні потрібної Вам інформації можна втратити доволі багато часу. Система «SMART IVR» Platinum Bank – нове покоління IVR, яка озвучує не стандартне меню, а те, що відповідає продуктам конкретно взятого клієнта.

«SMART IVR» Platinum Bank за номером телефону розпізнає клієнта та звертається до нього на ім′я – по батькові, розмовляє тією мовою якій він віддає перевагу (українська, російська) та озвучує меню, яке відповідає його потребам, пропонуючи різні варіанти розв′язання питання без з′єднання з оператором.

Катерина Ладиженська, директор з продажів та маркетингу, член правління Platinum Bank зазначає таке: «Індивідуальний підхід до клієнта – це те, чого ми прагнемо у всіх напрямах діяльності нашого банку. Smart-IVR – це варіант «людяних» технологій. Система розуміє, хто телефонує, які продукти у того, хто телефонує, и з якого питання він звертається. Це заощаджує час клієнта та скорочує навантаження на контакт-центр, оператори можуть більше часу приділити більш складним та нестандартним ситуаціям. У найближчому майбутньому ми розширимо можливості системи – Smart-IVR вітатиме клієнта з днем народження, знатиме, що клієнт телефонує із запитаннями щодо смс або листа, які надійшли, та багато іншого».

80% клієнтів банку задоволені новою системою, вважають її більш дружньою та зручною для використання.

 



 

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку