Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
09.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.70 27.00
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
09.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.70 27.00
EUR 27.80 28.80
Google+

Прес-релізи

28.11.2014

Platinum Bank представив свій четвертий звіт про сталий розвиток



Platinum Bank представив свій черговий четвертий звіт про сталий розвиток. «Platinum Bank: орієнтація на клієнта» - це звіт банку про його діяльність у 2013 році.

Дотримуючись традиції нестандартного підходу до звіту, на цей раз банк вибрав формат «Питання-відповідь», в якому всі питання - це реальні питання клієнтів, а банк надає відповіді зі свого боку. Подібний формат допомагає побачити банк очима клієнтів і зрозуміти, що дійсно хвилює суспільство.

Завдяки тому, що питання охоплюють всі сфери діяльності Platinum Bank, читач бачить перед собою повну картину розвитку банку в 2013 році, а також знайомиться як з бізнес планами розвитку банку, так і амбітними планами у сфері КСВ на 2014 рік.

«На наш погляд, КСВ в компанію приходить від залучення співробітників, топ-менеджерів до залучення клієнтів, жителів України. Залучення клієнтів - це найважливіший і трудомісткий етап. Ми розуміємо, що це тривалий процес, але ми віримо, що у нас все вийде. І в майбутньому спільно з клієнтами Platinum Bank планує розробити і реалізувати нові проекти для розвитку України. Наш новий рівень КСВ - це інвестиції в розвиток країни, залучення клієнтів в наші соціальні та екологічні проекти, починаючи від нових продуктів і закінчуючи адресною допомогою. Ми впевнені, що наші спільні дії принесуть позитивні зміни для країни, в якій живуть і 2 мільйони наших клієнтів. Ми готові працювати для кращої України», - говорить Катерина Рожкова, в.о. глави Правління Platinum Bank.

У звіті надані різні ініціативи та проекти банку як для клієнтів, так і для співробітників. Описані досягнення та плани подальшого розвитку. Простий і доступний стиль подання інформації допомагає краще зрозуміти внутрішню корпоративну культуру, цінності, якими живуть співробітники банку.

«Перед підготовкою даного звіту було проведено опитування серед наших клієнтів і співробітників банку - ми хотіли зрозуміти, що цікавить клієнтів і суспільство. І, отримавши відповіді, само собою виникла форма і стиль нового звіту. Кожна глава дає відповіді на численні запитання клієнтів банку та його стейкхолдерів, враховує їх інтереси та побажання. Ми постаралися максимально повно і відкрито показати, як ми працюємо і чим живемо. Сподіваюся, що читачам буде цікаво ознайомитися з нашими ініціативами, а також у майбутньому приєднатися до наших проектів з розвитку країни», - говорить Вікторія Михно, Глава КСВ комітету, начальник управління корпоративних комунікацій Platinum Bank.

Консультантом при підготовці звіту про сталий розвиток виступив «Центр розвитку КСВ» в Україні.

«У цьому нефінансовому звіті я б не шукала вибірково індикатори або відповідність стандартам звітності - хоч Platinum Bank і використовував елементи нового керівництва стандарту GRI G4. Даний звіт складений у форматі "відповідь-питання". У кожного з нас є свої питання до фінансових установ. Пошукайте відповіді на ці питання в звіті Platinum Bank. Це новий цікавий формат прозорості та орієнтації на стейкхолдерів, продемонстрований банком», Марина Саприкіна, керівник Центру "Розвиток КСВ". Даний звіт містить стандартні елементи звітності з керівництва GRi (версия G4). Більш детально зі звітом «Platinum Bank: Орієнтація на клієнта» можна ознайомитися на сайті банку http://www.platinumbank.com.ua/upload/files/ot4et_pb_2015_a5_web_small3.pdf

Попередній звіт банку за 2012 рік на думку експертів посів третє місце на Конкурсі нефінансових звітів Readers’ Choice Award. 



Для довідки:

Platinum Bank – один з найбільших учасників вітчизняної банківської системи. Відноситься до І групи банків згідно з рейтингом НБУ (на частку Platinum Bank припадає понад 0,5% активів банківської системи України). Регіональна мережа налічує 69 відділень і 1080 пунктів продажів в різних регіонах України.

Один з поточних стратегічних пріоритетів розвитку Platinum Bank – це транзакційний бізнес. У 2016 році банк неодноразово займав топові позиції в рейтингах кредитування фізичних осіб серед українських банків. Щорічно стабільно входить в групу лідерів ринку в сегменті споживчого кредитування.

Також банк активно працює над проектом Digital Bank. Зокрема, активно розвиває платформу pay.ptclick.com.ua і лабораторію фінансових інновацій Platinum Lab.

Одночасно Platinum Bank активно розширює пул корпоративних клієнтів – перш за все, з числа представників дистриб'юторського бізнесу та IT-індустрії.

Слідкуйте за новинами на сторінці Platinum Bank в Facebook

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку

Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг