Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Платіжні карти
11.01.2017
Валюта Покупка Продаж
USD 27.50 28.30
EUR 28.70 29.90
Google+

Прес-релізи

10.10.2013

Platinum Bank відкриває точки самообслуговування



У жовтні у відділеннях Platinum Bank почали діяти точки самообслуговування клієнтів. Зараз клієнту немає необхідності стояти у черзі, щоб поповнити рахунок, сплатити кредит – достатньо просто скористатися терміналом у відділенні банку.

У будь-який час доби клієнт може поповнити рахунок, скориставшись точкою самообслуговування. Для цього потрібно тільки ввести номер рахунку і свій ідентифікаційний код, а після внести необхідну суму – все дуже просто і швидко. Термінали приймають купюри номіналом від 10 до 500 грн., тому і тут не виникне труднощів – немає необхідності спеціально підбирати особливий вид купюр.

«Точки самообслуговування пропонують дуже простий алгоритм роботи для клієнта. Можна швидко провести платіж. А ми забезпечуємо і підтримуємо справну і безперебійну роботу терміналів. При розробці системи ми ретельно досліджували і тестували кожну окрему деталь процесу. І зараз можемо з упевненістю сказати, що кожний внесок клієнта буде гарантовано проведено і враховано. Це дійсно швидкий і безпечний вид співробітництва із банком», - говорить Томаш Боровскі, операційний директор Platinum Bank.

Клієнти, які вирішать скористатися послугами точок самообслуговування, отримують можливість самостійно обирати зручний час візиту до банку і внесення платежів, без прив’язки до завантаженості відділення.

«Ми працюємо над тим, щоб наші клієнти отримали якомога просте і зрозуміле обслуговування. Для людини, яка прийшла до відділення, щоб погасити платіж, найбільша цінність – це його час. Тому ми хочемо зробити так, щоб він розпоряджався ним максимально ефективно. Наші точки самообслуговування дозволять клієнту не втрачати час у черзі, а зручно і просто поповнювати рахунок. Сподіваємося, що наша пропозиція сподобається клієнтам, і вони скористаються нашими точками самообслуговування», - коментує Анджей Олейник, директор з маркетингу і розвитку продуктів банку.

На даний момент відкрито 25 точок самообслуговування у відділеннях банку у таких містах України, як: Київ, Донецьк, Дніпропетровськ, Одеса, Харків, Житомир, Севастополь, Сімферополь, Запоріжжя, АР Крим, Миколаїв, Полтава, Кременчук, Кривий Ріг, Суми, Хмельницький. Банк планує у майбутньому розширювати мережу точок самообслуговування. За допомогою терміналу можна погасити щомісячний платіж за всіма видами кредитів банку (окрім карткових кредитів, ця опція знаходиться в розробці).



 

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку