Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
09.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.70 27.00
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
09.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.70 27.00
EUR 27.80 28.80
Google+

Прес-релізи

26.03.2013

Platinum Bank руйнує стереотипи українців



26 березня почалась телевізійна рекламна кампанія Platinum Bank, що руйнує внутрішні бар’єри українців, які стають перешкодою і заважають їм користуватися кредитними картами.

«Спусковим гачком» для рекламної кампанії послужили дані фокус-груп, які проводив Platinum Bank в обласних центрах України. З’ясувалося, що люди побоюються користуватися кредитками через усілякі приховані комісії, заплутані умови банківських договорів, написаних дрібним шрифтом, а також не бажають довго очікувати в черзі рішення по кредиту.

Дані дослідження надихнули Platinum Bank на створення продукту, що зруйнує існуючі стереотипи про кредитні карти - максимально простої кредитної карти, яку так і назвали «Просто-Карта». Унікальна характеристика «Просто-Карти» – це фіксований платіж, який клієнт сплачує, коли користується картою. При цьому будь-які інші платежі за обслуговування «Просто-Карти» і комісії відсутні.

«Platinum Bank завжди старається підходити нестандартно та інноваційно, як до розробки, так і до просування своїх нових продуктів і послуг. Природно, що після отриманих даних дослідження ми вирішили показати українцям, що кредитні карти можуть бути простими в користуванні. Тому, рекламна компанія з виводу на ринок нової кредитки «Просто-Карта» була задумана і реалізована у цьому ключі. З одного боку, такий підхід дозволяє користувачам поглянути на, здавалося б, нерозв’язні проблеми, а з іншої – посміхнутися і зробити правильний вибір. Впевнений, що це дозволить нам не тільки отримати нових клієнтів, але й розширити категорію користувачів кредитних карт за рахунок подолання внутрішніх бар’єрів», - говорить Анджей Олейник, директор з маркетингу і розвитку продуктів Platinum Bank.

Рекламну кампанію було розроблено креативною командою агентства «Базука Діджитал», яка на основі інсайтів фокус-груп спочатку сформулювала основну фобію українського споживача – «Кредитна карта – це привід гарненько «попаритись», потім її дещо перебільшили та обіграли. Як підсумок запропонували рішення: «Просто-Карта» – найпростіший та найзрозуміліший доступ до грошей». Так народилася креативна кампанія «Досить паритись!», щедро присмачена гумором в дусі Platinum Bank.

Серцем кампанії є рекламний ролик-алегорія. Збірним образом банків, яким не довіряють і яких побоюються люди, виступив уявний банк «Другий». Це банк-лазня, в якому службовці усіма можливими способами щось «впарюють» клієнтам. Усі персонажі ролика, за винятком головного героя, дещо перебільшені та алегоричні. «Просто-Карта» від Platinum Bank показана на контрасті як найпростіше рішення, на випадок якщо потрібні гроші. Голос за кадром говорить: «Швидко отримати, зручно користуватися і платіж не змінюється».

«Де, як не в лазні, розповідають історії про кредитні історії? У парній можна «розлитися соловейком», згадуючи про хитрощі і недоладності, приховані в дрібному кеглі договорів. У передбаннику – позітхати про незручності і «совок», які ніяк не вимруть у фінансовій галузі, незважаючи на третє тисячоліття і глобалізацію. У мильні – пожуритися про те, що Platinum Bank випустив свою кредитну карту тільки зараз, адже минулого року довелося помучитися із кредитом на ноутбук мрії... Загалом, на зйомках нового ролика для Platinum Bank нам було, де розгорнутися. Правда, виключно у фігурально сенсі», - розповідає про сценарії і зйомки ролика Антон Савчук, креативний директор агентства «Базука Діджитал».

Із самим роликом можна ознайомитися за посиланням http://www.youtube.com/watch?v=IhXL7yRjC5E&feature=youtu.be

Над створенням рекламного ролика працювала креативна команда:

Platinum Bank:

Маркетинг директор: Анджей Олійник

Бренд-група: Віра Сливинська, Олександр Давиденко

Агентство: Базука Діджитал

creative group head: Антон Савчук

art director: Олег Приступа

copywriter: Таня Чічкан

group account director: Жанна Сидорська

account manager: Ірина Деняк

junior TV-producer: Олексій Олефір

Продакшн: Lime Lite Studio

director: Віталій Кокошко

2nd director: Гриць

DOP: Дмитро Юріков

executive producer: Альберт Зурашвілі

line producer: Юля Фостер

art director: Ольга Злобіна

post-production: The Coffee Post

music & sound design: Propeller



Для довідки:

Platinum Bank – один з найбільших учасників вітчизняної банківської системи. Відноситься до І групи банків згідно з рейтингом НБУ (на частку Platinum Bank припадає понад 0,5% активів банківської системи України). Регіональна мережа налічує 69 відділень і 1080 пунктів продажів в різних регіонах України.

Один з поточних стратегічних пріоритетів розвитку Platinum Bank – це транзакційний бізнес. У 2016 році банк неодноразово займав топові позиції в рейтингах кредитування фізичних осіб серед українських банків. Щорічно стабільно входить в групу лідерів ринку в сегменті споживчого кредитування.

Також банк активно працює над проектом Digital Bank. Зокрема, активно розвиває платформу pay.ptclick.com.ua і лабораторію фінансових інновацій Platinum Lab.

Одночасно Platinum Bank активно розширює пул корпоративних клієнтів – перш за все, з числа представників дистриб'юторського бізнесу та IT-індустрії.

Слідкуйте за новинами на сторінці Platinum Bank в Facebook

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку

Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг