Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Google+

Прес-релізи

20.11.2012

Platinum Bank вийшов на новий рівень нефінансової звітності



Platinum Bank надав звіт про стійкий розвиток «2011: Дорога до стійкого майбутнього» у відповідності з міжнародним стандартом Global Reporting Initiative (версія G3), рівень застосування «B». На щорічній основі банк звітується про виконання принципів Глобальної Угоди.

Другий рік банк надає звіти про стійкий розвиток, при цьому у звіті за 2011 рік було підвищено рівень застосування у відповідності з міжнародним стандартом GRI. Свій перший звіт Platinum Bank підготував із рівнем застосування «С», звіт за 2011 рік було випущено з рівнем застосування «В». У цьому році банк показав більшу кількість індикаторів GRI, які були визначені у співвідношенні з банківським бізнесом. Усі процеси з визначення важливих питань були узгоджені на КСВ комітеті банку.

«Наша діяльність у сфері КСВ розвивається і вдосконалюється з кожним роком, і ми раді, що можемо надати результати цього розвитку громадськості. Особливо приємно, що за такий короткий термін – всього рік – ми змогли вийти на новий рівень і показати ще більшу кількість індикаторів. Ми розуміємо, що готувати звіт про прогрес – наше щорічне зобов’язання перед Глобальною Угодою ООН, якого ми будемо дотримуватися і надалі, а також інструмент прозорості і підзвітності нашого банку перед нашими стейкхолдерами: клієнтами, акціонерами, співробітниками і суспільством. Сподіваємось, що у цьому звіті ми змогли відтворити всі процеси, які стали важливими для наших стейкхолдерів у 2011 році», говорить Тодд Еспосіто, голова КСВ комітету, фінансовий директор Platinum Bank.

У звіті про стійкий розвиток за 2011 рік банк висвітлив питання фінансової грамотності населення, доступності фінансових послуг, а також «Платинові Стандарти» – особливий кодекс внутрішніх правил для співробітників, який дозволяє регулювати і регламентувати робочі процеси і взаємовідносини в банку.

«У 2011 році відбулося багато важливих подій, якими ми пишаємося. За звітний рік видозмінилася і сама політика з КСВ, і проекти, що реалізуються, – вони стали більш стратегічно сфокусованими і ефективними. Чому це у нас виходить? Тому що ми віримо в те, що робимо. Віримо і дослухаємося до наших клієнтів, вносимо корективи до роботи, орієнтуючись на побажання стейкхолдерів», коментує член КСВ комітету, начальник управління корпоративних комунікацій Platinum Bank Вікторія Михно.

Консультантом при підготовці звіту про стійкий розвиток виступив «Центр розвитку КСВ» в Україні. «Для Центру було за честь працювати з компанією, яка постійно прагне до самовдосконалення, у тому числі і в корпоративній соціальній відповідальності. Особливістю даного звіту є структурована інформація із істотних для банку і його стейкхолдерів питань, а також розкриття більшої кількості показників, ніж у попередньому звіті», – коментує Марина Саприкіна, керівник експертної організації «Центр розвитку КСВ».

Звіт «2011: Дорога до стійкого майбутнього» – це другий послідовний звіт про стійкий розвиток, більш детально зі звітом можна ознайомитися на сайті Глобальної Угоди:

http://www.unglobalcompact.org/system/attachments/19000/original/_2011__Platinum_Bank.pdf?1353412434



Для довідки:

Platinum Bank – один з найбільших учасників вітчизняної банківської системи. Відноситься до І групи банків згідно з рейтингом НБУ (на частку Platinum Bank припадає понад 0,5% активів банківської системи України). Регіональна мережа налічує 69 відділень і 1080 пунктів продажів в різних регіонах України.

Один з поточних стратегічних пріоритетів розвитку Platinum Bank – це транзакційний бізнес. У 2016 році банк неодноразово займав топові позиції в рейтингах кредитування фізичних осіб серед українських банків. Щорічно стабільно входить в групу лідерів ринку в сегменті споживчого кредитування.

Також банк активно працює над проектом Digital Bank. Зокрема, активно розвиває платформу pay.ptclick.com.ua і лабораторію фінансових інновацій Platinum Lab.

Одночасно Platinum Bank активно розширює пул корпоративних клієнтів – перш за все, з числа представників дистриб'юторського бізнесу та IT-індустрії.

Слідкуйте за новинами на сторінці Platinum Bank в Facebook

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку

Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг