Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
+38 044 495 60 53, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями
+38 044 495 60 53
3080

Google+

Новини

05.11.2015

Клієнти високо оцінили якість обслуговування у Platinum Bank



У 2015 році рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування Platinum Bank становив 94% (станом на 1 листопада 2015 року за підсумками трьох кварталів було опитано понад 10 000 клієнтів). Оцінка дотримання «Стандартів обслуговування» за якістю обслуговування клієнтів Platinum Bank сягнула 97%.

Банк здійснює регулярні телефонні опитування клієнтів з метою отримання об′єктивної оцінки задоволеності обслуговуванням. Кожний клієнт також може самостійно поділитися своєю думкою про рівень обслуговування у відділеннях банку, внести пропозиції, висловити подяку або оформити скаргу. Для цього йому достатньо звернутися до одного з відділень Platinum Bank, зателефонувати до контакт-центру або скористатися сайтом банку. За третій квартал 2015 року було отримано 226 відгуків від клієнтів, 46 з яких – іменні подяки менеджерам відділень.

Інформацію з результатами опитування розміщено на офіційному сайті банку в розділі «Якість обслуговування» (http://www.platinumbank.com.ua/view.service_quality/). Тут також можна ознайомитися з результатами проекту «Встав свої 5 копійок» (http://www.platinumbank.com.ua/view.5_coins/) та результатами телефонних опитувань клієнтів (http://www.platinumbank.com.ua/view.phone_interview/).



 

 

Platinum Bank – один из крупнейших участников отечественной банковской системы. Банк относится к І группе банков согласно рейтингу Национального банка Украины (более 0,5% активов банковской системы). Региональная сеть насчитывает 67 отделений и 1006 пунктов продаж по всей территории Украины.
С начала 2016 года акционеры направили в капитал Platinum Bank средства в размере 126 млн. грн. До конца года планируется пополнение капитала еще на 470 млн грн.
до списку