Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
08.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.80 27.10
EUR 28.20 29.30
Платіжні карти
08.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.80 27.10
EUR 28.20 29.30
Google+

Навігатор - тлумачення новин без паніки і політики

Ми створили «Навігатор», щоб надавати вам компетентне пояснення фінансових та економічних новин без паніки та політики. Сподіваємося, наші зважені тлумачення дозволять вам почуватися більш впевнено у світі українських фінансів, що постійно змінюється.

www.platinumbank.com.ua
0 800 308 308

Дзвінки з номерів усіх операторів
зв’язку України безкоштовні.
Тільки для повнолітніх

03.07.2015

Нестандартне обслуговування клієнтів в іноземних банках


Стереотип про те, що банки - нудні і консервативні установи, стрімко йде в минуле. Банки все частіше проводять яскраві і творчі рекламні компанії, цікаві акції, дійсно намагаються говорити мовою клієнтів. Але деякі з них зробили крок ще далі, їх відділення, схожі на музеї, пропонують зовсім нестандартний сервіс.

Наприклад, в Metro Bank у Великобританії можна приходити з собакою, там є миски з водою і спеціальні печива для тварин. Крім того, в кожному відділенні є автомат "Magic Money Machine" - клієнт може опустити туди всі дрібні гроші, які в нього є, і автомат сортує їх, перетворюючи у банкноти, або відправляє на банківський рахунок. Можна навіть грати в інтерактивну гру, щоб вгадати кількісне значення монет і виграти приз.



Шукаючи нові можливості для просування своїх послуг, банк ING Belgium спільно з Flair Magazine відкрив магазин The Orange Store, який просуває тему «економії грошей». Тут відвідувачі можуть знайти колекцію літніх аксесуарів, відібраних експертами Flair magazine.
Всі товари, виставлені в магазині, - помаранчеві, у фірмовій колірній гамі ING. Зокрема, там представлені такі бренди, як H &M, Urban Outfitters, Mango, Habitat, Marc Jacobs, Micheal Kors, Biotherm, Alessi, Ice Watch, Chanel, Dior. Однак просто так їх придбати відвідувачі не можуть. Будь-яку річ можна виграти, приймаючи участь у спеціальній фінансовій грі. Ціль гри - допомогти вигаданому персонажу Лаурі заощаджувати щомісяця по 200 євро. Такою ініціативою ING Belgium хоче показати всім відвідувачам The Orange Store важливість економії коштів.



Банк C1 Bank з головним офісом в американському місті Сент-Пітерсбург відкрив перше в Південній Флориді відділення, присвячене сучасному мистецтву. Тут немає класичної «лінії» операціоністів. У центрі відкритого простору розташовується білий круглий стіл, над яким висить чорна люстра. На стінах відділення розміщені дисплеї, які демонструють різні твори мистецтва, а конференц-зал оформлений в стилі робіт Енді Воргола. Для відвідувачів створені спеціальні кімнати із звуконепроникним склом, в яких можна в невимушеній обстановці отримати фінансові консультації. У відділенні сейфи знаходяться за спеціальною стіною, що імітує книжкову шафу.



Ще один цікавий приклад представила компанія Greater group, яка розробила для Bank of Melbourne концепцію кількох відділень, що поєднують в собі відкрите планування. Головним завданням, на думку авторів ідеї, є демонстрація сильного бренду і формування почуття єднання банкірів і їх клієнтів. Мета банкірів полягала в тому, щоб створити відділення, яке руйнувало б можливі фізичні та емоційні бар'єри між клієнтами і співробітниками банку. За задумом дизайнерів, всім своїм виглядом цей офіс повинен показувати споживачам, що запропоновані банківські послуги створені виключно з урахуванням потреб місцевих підприємств, домашніх господарств і суспільства в цілому. Кожен офіс обладнаний великою відеостіною, на якій демонструються матеріали і візуальні ефекти, резонуючі з громадською думкою.

Всі ці приклади об'єднує одне: прагнення знайти нові ніші і нові можливості в умовах, що змінилися. Банки контактують з клієнтом на емоційному рівні, намагаючись досягти максимальної лояльності та внести особисту складову у відношення з клієнтом.

Разом із цією легкою і розважальною публікацією ми хотіли б засвідчити, що наразі ми не бачимо страшних і складних економічних новин, які вимагають нашого тлумачення. Тому ми тимчасово йдемо на канікули. Бажаємо вам гарного, безтурботного і мирного літа!

Фото:arb.ru



Якщо ви хочете бути в курсі останніх новин від Навігатора, залиште вашу електронну адресу:

Читайте також:


Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг