Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Google+

Навігатор - тлумачення новин без паніки і політики

Ми створили «Навігатор», щоб надавати вам компетентне пояснення фінансових та економічних новин без паніки та політики. Сподіваємося, наші зважені тлумачення дозволять вам почуватися більш впевнено у світі українських фінансів, що постійно змінюється.

www.platinumbank.com.ua
0 800 308 308

Дзвінки з номерів усіх операторів
зв’язку України безкоштовні.
Тільки для повнолітніх

11.06.2015

Що пропонує інтернет-банкінг


Багато українців вже звикли використовувати Інтернет не тільки для спілкування та пошуку інформації, але й для здійснення покупок та грошових переказів. Банки йдуть в ногу з часом і пропонують своїм клієнтам системи інтернет-банкінгу, функціонал яких все більше розширюється й стає більш зручним і простим у використанні.

Давайте для початку визначимося, що таке інтернет-банкінг. Найпростіше визначення – це банк у вас вдома. Основна мета інтернет-банкінгу – здійснення банківських операцій у будь-якому зручному місці, де є інтернет, без відвідування банківського відділення. Тобто вам потрібен лише комп'ютер та інтернет.

Що ж пропонує інтернет-банкінг?
Розглянемо на прикладі інтернет-банку Platinum Click.
Platinum Click – це система дистанційного управління рахунками від Platinum Bank.

З його допомогою клієнт може:

• Сплачувати рахунки;
• Переглядати історію транзакцій (платежів);
• Дивитися залишки по своїх рахунках і картах;
• Здійснювати перекази у гривні по Україні;
• Відкривати і закривати депозити;
• Поповнювати і знімати грошові кошти з депозитів;
• Налаштовувати SMS-повідомлення.

Основні, і, мабуть, дуже цінні переваги такі:

• Економія на комісіях. Операції в інтернет-банку або зовсім безкоштовні, або коштують значно менше, ніж у відділенні банку.
• Додатковий дохід на бонусних відсотках на строкових депозитах (+ 0,5% у гривні, + 0,2% в доларах) та спеціальний ощадний рахунок з високою ставкою та вільним доступом до своїх заощаджень
• Незалежність від роботи відділення банку. Інтернет-банк працює цілодобово, без обідніх перерв та вихідних.
• Економія часу.


У багатьох випадках користуватися інтернет-банком значно вигідніше, ніж проводити операції у відділенні.
У 2013 році було проведено опитування користувачів інтернет-банкінгу в Україні. Виявилося, що найбільш популярними операціями – переглядом балансу та отриманням виписки – половина опитаних користується мінімум раз на тиждень. На другому місці за частотою використання – перекази й платежі через інтернет-банкінг, більше половини учасників опитування користуються ними кілька разів на місяць або частіше.

Також користувачів інтернет-банкінгу запитали, які методи захисту даних дають їм відчуття безпеки роботи з банком через інтернет-канал. Виявилося, що серед таких методів лідирують SMS-підтвердження, а також email-повідомлення про проведення транзакцій. В Platinum Click також використовується SMS-підтвердження.

Іноді виникає необхідність підтвердити «папірцем» проведену операцію. З інтернет-банком від Platinum Bank це не проблема, тому що отримати підтвердження проведеної операції можна в будь якому відділенні Platinum Bank. Ця послуга є безкоштовною.

Варто зазначити, що система інтернет-банкінгу налаштована таким чином, щоб максимально захистити користувачів від неприємностей – наприклад, якщо під час проведення операції зникає доступ до Інтернету, кошти не «пропадають». Система повідомить користувача про помилку. Але, звичайно, існує ймовірність того, що кошти помилково будуть перераховані на чужий рахунок. Тому треба бути уважними з реквізитами. Однак, якщо помилку зроблено,  контакт-центр банку працює цілодобово і завжди готовий допомогти своїм клієнтам у разі виникнення запитань.

 

Безпека використання інтернет-банкінгу є дуже важливим питанням, і ми хочемо надати декілька рекомендацій:
• Використовуйте ліцензовані програми та антивірусне забезпечення;
• Встановіть складний пароль на свій комп'ютер (ноутбук, планшет, телефон);
• Періодично змінюйте пароль;
• Не розголошуйте пароль 3-їм особам;
• Вибирайте інтернет-банкінг з додатковим захистом (SMS-код для кожної операції);
• Використовуйте кнопку «Вихід» після відвідання своєї сторінки.



Якщо ви хочете бути в курсі останніх новин від Навігатора, залиште вашу електронну адресу:

Читайте також:


Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг