Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
07.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.90 27.30
EUR 28.20 29.30
Платіжні карти
07.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.90 27.30
EUR 28.20 29.30
Google+

Відповіді на актуальні питання по карткам, кредитам і депозитам

  • Кредити
    • Як сплатити за кредитом?

      Перш за все, ми дякуємо Вам за відповідальне відношення до взятих на себе зобов’язань.

       

      Для сплати кредиту Ви можете скористатися одним із нижчезапропонованих варіантів внесення коштів:

       

      1. Особистий кабінет «Мій кредит».

      Сплачуйте за кредитом 24/7 за допомогою карти будь-якого банку у будь-якій валюті. Важливо переконатися, що на карті встановлені ліміти на операції в інтернеті не дорівнюють нулю. Стягується комісія 2% від суми платежу.

       

      2. Інтернет-банк PtClick.

      Здійснюйте переказ коштів з поточного або карткового рахунку у системі інтернет-банку на реквізити, вказані у кредитному договорі. Послуга надається безкоштовно.

       

      3. Термінали самообслуговування.

      Розташовані у деяких відділеннях Platinum Bank. З адресами розташування терміналів Ви можете ознайомитися на сайті. Комісія за операцію не стягується.

       

      4. Каса відділення Platinum Bank.

      У касі будь-якого відділення Platinum Bank сплачуйте кредит згідно із чинними тарифами. Адреси та графік роботи відділень тут.

       

      5. Термінали самообслуговування iBox.

      Вносіть платежі більш ніж у 5800 терміналів по всій Україні. Стягується комісія 2% від суми платежу.

       

      6. Відділення банків-партнерів.

      Сплачуйте кредити у відділеннях банків-партнерів ВАТ «Ощадбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», АТ «УкрСиббанк», ПАТ "КРЕДОБАНК", UniCredit Bank, АТ «Укрексімбанк», АКБ «ПРАВЕКС-БАНК", ПАТ «ПроКредит Банк» згідно із чинними тарифами.

       

      7. Відділення Укрпошти

    • Як оплатити кредит в Криму?

      Якщо Ви знаходитесь на території Криму, то для погашення кредиту в ПАТ «ПтБ» (Platinum Bank) Ви можете здійснити оплату  одним з нище наведенних способів:

      1. Особистий кабінет «Мій кредит»

      Сплачуйте за кредитом 24/7 за допомогою карти будь-якого банку у будь-якій валюті. Важливо переконатися, що на карті встановлені ліміти на операції в інтернеті не дорівнюють нулю. Стягується комісія 2% від суми платежу.

      2. Інтернет-банк PtClick

      Здійснюйте переказ коштів з поточного або карткового рахунку у системі інтернет-банку на реквізити, вказані у кредитному договорі. Послуга надається безкоштовно.

      3. Відділення банків-партнерів на  території України

      Сплачуйте кредити у відділеннях банків-партнерів ВАТ «Ощадбанк», АТ «Райффайзен Банк Аваль», АТ «УкрСиббанк», ПАТ "КРЕДОБАНК", UniCredit Bank, АТ «Укрексімбанк», АКБ «ПРАВЕКС-БАНК", ПАТ «ПроКредит Банк» згідно із чинними тарифами.

      4. Відділення будь-якого банку поза межами території Криму, що працює в штатному режимі, та надає послуги SWIFT платежів

      Оплату можна здійснити в будь-якій валюті (в рублях, в доларах, в євро) за реквізитами, наведеними нижче.

      Реквізити для оплати тут. 

      У призначенні платежу обов’язково повинен бути зазначений номер рахунку з Вашого кредитного договору, який починається з цифр 2909 або з 2625.

      Більш детальну інформацію про платежі Ви можете отримати в контакт-центрі банку.

    • Ви кредитуєте?

      Так, ми здійснюємо певні види кредитування. Ви можете взяти кредит на будь-які споживчі товари. Інші види кредитування ми поновимо по мірі стабілізації ринку.

    • Чи можна оформити кредит на товар і куди звертатися?

      Звичайно, Ви можете оформити споживчий кредит. Для цього Ви можете:

      1. Заповнити онлайн-заявку на споживчий кредит, після чого з Вами зв’яжеться наш менеджер і призначить зустріч.
      2. Звернутися до контакт-центру за номером телефону 0 800 308 308 і уточнити найближчий до Вас пункт видачі кредиту;
      3. Прийти до найближчого пункту видачі кредитів з паспортом та ідентифікаційним кодом. 
    • Як отримати довідку про погашення кредиту?

      Ми вдячні вам за виконання договірних зобов'язань та сподіваємось на подальшу співпрацю!

      Ви можете отримати довідку про закриття кредиту:
      в будь-якому відділенні нашого банку:
      адреси та графік роботи відділень тут.

      поштою:
      Для цього необхідно:
      1. Відправити письмову заяву (приклад заяви тут) за адресою банку 03680, м. Київ, вул. М. Амосова, 12
      2. Оплатити комісію з надання довідки за вказаними реквізитами:

      Номер рахунку отримувача: 61101190000025
      Отримувач: ПАТ «ПтБ»
      Код отримувача: 33308489
      Банк отримувача: ПАТ «ПтБ»
      Код банка отримувача (МФО): 380388
      Призначення платежу: "За надання довідки про закриття кредиту, № рахунку ________________(номер рахунку 2909/2625), ІПН ____________,  ПІБ ___________________ "

      ! Звертаємо увагу! Обов'язково вкажіть особисті дані та дані кредитного договору в призначенні платежу.
      Довідка буде підготовлена протягом 30 календарних днів з моменту надходження вашого звернення в банк і відправлена на адресу, вказану в заяві.

      Комісія за надання довідки встановленна згідно пункту 4.4. Тарифів з обслуговування фізичних осіб - тут.

      Ми вдячні вам за виконання договірних зобов'язань та сподіваємось на подальшу співпрацю! 
      Ви можете отримати довідку в будь-якому відділенні нашого банку. Адреса та графік роботи відділень 
      тут. 
      Вартість підготовки довідки у відділенні — 50 грн. Якщо вам необхідно отримати довідку в день звернення, її вартість складе  75 грн. 
      Також ви можете замовити довідку, звернувшись до нас у письмовій формі.

      Для цього необхідно:

      1.Відправити за адресою банку (03680, м. Київ, вул. М. Амосова, 12) відповідну заяву. Приклад заяви тут. 
      2. Оплатити послугу з надання довідки за вказаними реквізитами.
      Загальна сума 30 грн. 00 коп. 
      Номер рахунку отримувача 61101190000025 
      Отримувач ПАТ «ПтБ» 
      Код отримувача 33308489 
      Банк отримувача ПАТ «ПтБ» 
      Код банка отримувача (МФО) 380388 
      Призначення платежу За надання довідки про закриття кредиту, № рахунку ________________(номер рахунку), ІПН ____________,  ПІБ ___________________ 


      ! Звертаємо увагу! Обов'язково вкажіть особисті дані та дані кредитного договору в призначенні платежу. 
      Довідка буде підготовлена протягом 30 календарних днів з моменту надходження вашого звернення в банк і відправлена на адресу, вказану в заяві.

  • Депозити
    • Який процес утримання податку на дохід по депозитах?

      Закон передбачає наступний механізм утримання податку:

      - з 01.01.2015р. ставка податку на доходи фізичних осіб змінюється з 15% на 20% від суми доходів у вигляді процентів, і, додатково, утримується військовий збір у розмірі 1,5% від суми нарахованих процентних доходів;

      - за валютними вкладами податок утримується з відсотків, перерахованих у гривню за офіціним курсом НБУ на дату нарахування відсотків;

      - при достроковому розірванні депозитного договору і перерахунку відсотків за штрафною ставкою, Банк перераховує суму податку, утриманого з такого доходу;

      - Банк є податковим агентом і самостійно утримує і перераховує у бюджет утриманий податок. Клієнти не зобов'язані подавати у ДПА податкові декларації за такими доходами;

      - Банк щоквартально буде подавати звіт, в якому не буде розкриватися банківська таємниця у відношенні до кожного клієнта.

    • Чи буде різка зміна відсоткових ставок за депозитами?

      Зміна відсоткових ставок відбувається у стандартному режимі. Формування та зміна відсоткових ставок – це постійний процес, який залежить від пропозиції ринку. Передбачити, коли буде наступний перегляд відсоткових ставок, досить складно. Актуальні відсоткові ставки нашого банку за депозитами Ви можете знайти тут.

    • Чи можна відмовитися від пролонгації внеску?

      Так, Ви можете відмовитися від пролонгації депозиту. Це стандартна процедура. Для цього Вам необхідно звернутися до будь-якого відділення банку і написати письмову заяву. Менеджери відділення детально проконсультують Вас на місці. 

    • Чи можу я забрати свій гривневий депозит по закінченню строку?

      Так, Ви можете отримати свої гроші після закінчення строку депозиту. Для цього Вам потрібно:

      • Написати у відділенні банку заяву про відміну автопролонгації депозиту мінімум за 2 робочих дні до закінчення строку депозиту.
      • Якщо сума Вашого депозиту перевищує 25 000 грн, Вам також необхідно у відділенні банку написати заяву про замовлення готівкових коштів для видачі депозиту. Нам знадобиться 2 робочих дні для підготовки готівки для Вас.
      • Після цього Ви зможете отримати Ваші кошти в касі банку.

      Ви також можете пролонгувати депозит на пільгових умовах.

    • Як я можу достроково розірвати депозит?

      Так, Ви можете забрати свій депозит достроково. Для цього Вам потрібно:

      • Написати у відділенні банку заяву про дострокове розірвання. На її обробку знадобиться 5 робочих днів.
      • Якщо сума Вашого депозиту перевищує 25 000 грн, Вам також необхідно у відділенні банку написати заяву про замовлення готівкових коштів для видачі депозиту. Нам знадобиться ще 2 робочих дні для підготовки готівки для Вас.
      • Після цього Ви зможете отримати Ваші кошти в касі банку.
    • Чи можна розірвати свій валютний внесок, купити валюту та знову розмістити її у доларах?

      Так, Ви можете в повному обсязі забрати кошти зі свого доларового депозитного рахунку. Важливо пам’ятати, що, згідно з Постановою НБУ № 758 від 01.12.2014р. строком до 03.03.2015р. протягом одного дня клієнт може отримати на руки суму в доларах, що ця сума не перевищує еквівалент 15 000 гривень за курсом НБУ. Решту коштів можна отримати у гривні за комерційним курсом банку.

      Platinum Bank робить усе можливе для комфортного співробітництва й надання максимального доступу до коштів для кожного клієнта згідно з встановленими вказівками Національного Банку України й чинного законодавства.

  • Платіжні картки - Кредитні
    • Чи є ліміти і обмеження на операції з картою?

      Так, для забезпечення безпеки і захисту Ваших грошових коштів Банком встановлені обмеження (ліміти) суми операцій на добу залежно від типу платіжної карти і місця користування картою (зняття готівки в банкоматах, розрахунки карткою в торговельно-сервісній мережі, мережі Інтернет).

      Обмеження діють протягом 1 доби. Інформацію про стандартні ліміти Ви можете дізнатися в Контакт-Центрі за номером 0 800 308 308, у будь-якому Відділенні нашого Банку або в Тарифах до Вашої карти.

    • Чи можу я зняти готівку з кредитної картки через касу банку?

      Нажаль, ні. У зв’язку з загальною ситуацією в країні ми тимчасово «заморозили» саме ліміти по карткам, а не самі картки (пластик).

    • Чому я не можу зняти готівку зі своєї кредитної карти?

      Обмеження за кредитними лімітами - це тимчасові заходи, які пов'язані з оптимізацією внутрішніх процесів у Банку. Найближчим часом вони будуть врегульовані, про що ми обов'язково повідомимо всіх клієнтів. Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.

    • Коли я знову зможу знімати гроші з карти?

      Ми в щоденному режимі відстежуємо розвиток ситуації і оперативно реагуватимемо на всі зміни. Ми сподіваємося, що найближчим часом ситуація стабілізується і ми знімемо ліміти на кредитні карти. Ми обов'язково повідомимо вам про будь-які зміни.

    • Чи можу я потім скористатися моєю кредитною картою?

      Так, коли ситуація стабілізується і ліміти будуть зняті, ви зможете скористатися своєю кредитною картою і кредитною лінією в повному обсязі.

  • Платіжні картки - Дебетові
    • Чи є ліміти і обмеження на операції з картою?

      Так, для забезпечення безпеки і захисту Ваших грошових коштів Банком встановлені обмеження (ліміти) суми операцій на добу залежно від типу платіжної карти і місця користування картою (зняття готівки в банкоматах, розрахунки картою в торговельно-сервісній мережі, мережі Інтернет).

      Обмеження діють протягом 1 доби. Інформацію про стандартні ліміти Ви можете дізнатися в Контакт-Центрі за номером 0 800 308 308, у будь-якому відділенні нашого Банку або в Тарифах до Вашої карти.

    • Хто і як може змінити денний ліміт у сторону підвищення?

      - Клієнти, держателі платіжних карт Банку, які перебувають на території України - не можуть змінити ліміт.

      - Клієнти, які перебувають поза межами України, можуть підвищити ліміт до еквівалента 100 тис. грн відповідно до норм, встановлених НБУ.

    • Скільки я можу зняти готівки з картки в касах відділень?

      У Відділенні Банку Ви зможете зняти через касу суму коштів, розмір якої встановлено Тарифами. У разі, якщо Вам знадобитися сума, що перевищує зазначений розмір, необхідно попередньо замовити готівку і написати відповідну заяву у Відділенні Банку. Нам знадобиться два робочих дні для підготовки коштів безпосередньо під Вас. Якщо ж Вам потрібно зняти кошти в іноземній валюті, тоді в день можна здійснити операції в рамках еквівалента 100 тис. грн. Ці обмеження були встановлені Постановою НБУ № 324 від 07.06.2016 р.

    • Чому банк підняв курс валют для операцій з платіжними картами?

      Комерційний курс валют встановлюється, виходячи з ситуації на ринку. Для операцій з платіжними картами курс в нашому Банку на рівні з курсами інших банків, він не є вище ринкового. Такий курс коригується на щоденній основі.

    • Чи можна зняти кошти у банкоматах інших банків?

      Так, безперечно, можна. У такому випадку потрібно ознайомитися з умовами банку, в банкоматі якого Ви плануєте знімати гроші. Переконайтеся, що цей банк не встановив ліміти на зняття готівки з карт інших банків.

    • Чи можна здійснювати оплати карткою у торговельних точках, безготівкові платежі та перекази?

      Так, Ви можете розраховуватися картами Platinum Bank у магазинах, мережі Інтернет, а також робити перекази. На такі операції встановлені денні ліміти, розмір яких визначається Тарифами.

  • Постанова №49/172/Валюта

Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг