Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Google+

Співробітники

Ми прагнемо, щоб всі наші клієнти отримали найкращий сервіс, але для цього робота має бути виконана якісно, що неможливо зробити, якщо між співробітниками існує нерозуміння. У Platinum Bank ми віримо, що кожний співробітник – особистість, від якої в значній мірі залежить робота всієї організації. Ми цінуємо та розуміємо кожного.

Platinum Bank працює виключно в правовому полі, у зв’язку з чим, ряд Конвенцій Міжнародної Організації Праці (МОП) стали базою для створення колективного договору банку.

• Конвенція Міжнародної Організації Праці №87 (МОП)

• Конвенція Міжнародної Організації Праці №98 (МОП)

Наведені статті Конвенцій відповідають розділам Колективного договору пунктів №6 та №7.

Надання рівних можливостей – основний принцип підбору персоналу в Platinum Bank.

У нас відсутні надання переваг по віку, статі, національності, релігійній приналежності, сексуальній орієнтації, стану здоров’я чи фізичним обмеженням. Для нас важливий професіоналізм співробітника.

З 2010 року в банку регулярно проводиться дослідження залученості персоналу за методологією Hewitt і EY. Результати досліджень свідчать, що корпоративна культура банку не суперечить інтересам бізнесу, працівники задоволені роботою, бачать, що можна поліпшити, і вірять, що зміни відбудуться, а їхню думку керівництво почує.

На основі отриманого зворотного зв′язку враховуються побажання працівників, і організація може правильно розставити акценти в роботі з персоналом.

Завдяки цьому в 2011 році банк посів 5-е місце серед великих компаній із чисельністю персоналу понад 1000 осіб. Таким чином, усього за рік банк поліпшив свій результат на 16 пунктів. Подібну динаміку не вдавалося показати нікому в Україні — максимальне зростання було 15%.

У 2013 році банк посів 1-е місце серед українських банків та увійшов до ТОП-5 українських компаній за рівнем залученості персоналу.

У 2014 році банк посів 1-е місце серед українських компаній за рівнем залученості персоналу.

Ми розуміємо та цінуємо кожного, і забезпечуємо всі умови для комфортної та продуктивної діяльності. Саме через це всі ми – партнери і працюємо разом для досягнення загальної мети!

 

Програма адаптації

Ми запровадили програму «Вступ співробітника на посаду», мета якої допомогти новим співробітникам максимально швидко стати частиною команди банку, вивчити всі процеси та процедури. 

Платиновий Уповноважений

Правління банку прийняло рішення в 2010 році запровадити неформальну позицію – Уповноважений з дотримання «Платинових Стандартів». Дана посада є виборною та переобирається на щорічній засаді. 

Непередбачувані ситуації

Ми розуміємо, що якість роботи працівника багато в чому залежить від його емоційного стану та сімейної ситуації. Абсолютно кожен працівник банку може виявитися наодинці з непередбаченими ситуаціями та життєвими труднощами, які вимагають значних фінансових витрат. 
Програма адаптації

Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг