Дзвінки за номером 0 800 308 308 з номерів усіх операторів зв’язку України безкоштовні. Для дзвінків за номером 3080 вартість хвилини розмови відповідно: Київстар – 1 грн/хв, з’єднання – 0,27 грн; МТС – 0 грн/хв, з’єднання – 1 грн; lifecell – 1,5 грн/хв, з’єднання – 0,5 грн. Тарифи наведено з урахуванням ПДВ.
Додатково нараховується 7,5% від вартості послуг без ПДВ до Пенсійного фонду. Тарифікація посекундна з 13 секунди. Послуга надається тільки повнолітнім.

Hапишіть нам
Zapros@platinumbank.com.ua
Подзвоніть нам
0 800 308 308, 044 495 60 55







Иностранный банк с международными инвестициями

Курси валют
Курси валют
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Платіжні карти
01.12.2016
Валюта Покупка Продаж
USD 26.50 27.10
EUR 27.80 28.80
Google+

5 копійок

Оцінки і рекомендації Клієнтів дають нам можливість розвиватися, рости і з кожним днем ставати дедалі кращими!

Особливо важливо, коли Клієнт може надати свій відгук відразу після обслуговування у відділенні банку. Тому під час відвідування відділення банку ми пропонуємо Клієнтам висловити свою думку, заповнивши анкету зворотного зв'язку. Так би мовити, «Вставити свої 5 копійок».

В анкеті «5 копійок» Клієнт оцінює рівень обслуговування у відділенні банку, а також може написати свої побажання і рекомендації. Важливо, що заповнену анкету Клієнт не передає менеджеру, а самостійно опускає в спеціальний бокс. Таким чином, ми дотримуємося принципів чесності й конфіденційності.

Всі анкети передаються до відділу контролю якості обслуговування, де детально вивчаються фахівцями. Пропозиції та ідеї Клієнтів аналізуються топ-менеджментом банку, а кращі з них - втілюються в життя!



Реалізовані проекти

    Завдяки вашим відгукам Platinum Bank стає кращим: 

 Розширилася мережа відділень, які працюють у вихідні дні та з продовженою роботою каси. Відділення з післяопераційною касою, що працює до 20.00 є в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Дніпродзержинську, Кривому Розі, Запоріжжі. Графік роботи наших відділень ми можете знайти тут

 Для зручності Клієнтів у депозитних договорах банку сума вкладу, строк і процентна ставка виділені жирним шрифтом

 Банк розширює перелік послуг, що надаються, і розпочав випуск платіжних карт

 Для зручності Клієнтів в усіх відділеннях банку встановлено банкомати

 У багатьох відділеннях встановлені термінали самообслуговування 24/7 для поповнення рахунків та оплати кредитів.

 На вікнах відділень з‘явилися жалюзі, які захищають менеджерів і Клієнтів від сонця

 Розширилися можливості доступу Клієнтів до своїх рахунків – Клієнт може зняти або поповнити грошові кошти на свій поточний, депозитний, картковий рахунок у будь-якому відділенні Platinum Bank.

 Для зручності контролю за своїми депозитними рахунками Клієнтам надходить смс-повідомлення про закінчення терміну депозиту.

 У відділеннях банку стало ще затишніше та комфортніше завдяки корпоративним годинникам і кулеру з питною водою. 

У відділеннях банку встановленні електронні табло з курсами валют.  

Встановленні кнопки виклику співробітника для людей з обмеженними можливостями.  


Ми доступні і відкриті, тому з результатами анкетування «5 копійок» ви можете ознайомитися просто зараз.


Кредити готівкою | Депозити | Фонд гарантування вкладів | Платіжні картки | Кредитная карта | Інтернет-банкінг